1- Ürün değişimi yapılabilir mi?
- Ürün değişimi yapılmamaktadır. Satın almış olduğunuz ürünü iade koşulları çerçevesinde bizlere gönderim sağlayabilirsiniz.
 
2- Sipariş İptali Nasıl Yapabilirim?
- Ürün iptal işlemi için "Hesabım > İade Taleplerim > Yeni Talep Oluştur " yolunu izleyerek "İptal İade Tipi" işlemini "İPTAL" seçerek talep oluşturabilir veya müşteri hizmeti ile iletişime geçerek iptal işlemi yapabilirsiniz.
 
3- İade/İptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?
- İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemleri 1 iş günü içerisinde tamamlanır. 3 iş günü içerisinde hesabınıza iade ücreti geçmektedir.

- İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:

     Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.

     Ürün iade şartlarına uygunsa 2-5 gün içerisinde iade süreci tamamlanır. Para iade işlemi yapıldıktan sonra 3 iş günü içerisinde hesabınıza iade ücreti geçmektedir. 

     Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

 
4- Adres Değişikliği Nasıl Yapabilirim?
- Destek Talebi, Canlı Destek üzerinden veya Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek adres değişikliğini yapabilirsiniz.
 
5- Siparişim kaç günde teslim edilir?
- Teslimat süreci kargo firması ile ilgili bir süreç olduğu için net bilgi verilememektedir.
 
6- Tükenen ürünler, tekrar gelir mi?
- Tükenen ürünlerimizin yerine, yeni ürünler getirilmektedir. Sipariş iptali gerçekleşirse, ürün tekrardan stoklarımıza girmektedir.
 
7- Kapıda ödeme seçeneğiniz bulunmakta mıdır?
- Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır. Siparişinizi Kredi Kartı veya Havale/Eft işlemi ile gerçekleştirebilirsiniz.
 
8- Havale / Eft işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?
- Ödeme işlemini yaparken, açıklama kısmına sipariş numaranız veya siparişi oluşturduğunuz Adı/Soyadı bilgilerini girmeniz gerekmektedir.
 
9- Sipariş numaramı nasıl öğrenebilirim?
- “Hesabım > Siparişlerim“ bölümünden yapmış olduğunuz siparişin numarasını öğrenebilirsiniz.
 
10- İade işleminin gerçekleştiğini nereden öğrenebilirim?
- Canlı destek veya müşteri temsilcilerimizden iade işleminizin gerçekleşip gerçekleşmediğini öğrenebilirsiniz.

 

11- Siparişim ne zaman kargoya verilir?

 

- Siparişleriniz 1 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Tatil günleri verilen siparişler bir sonraki iş günü kargoya teslim edilir. Kampanya dönemlerinde oluşan yoğunluklar nedeniyle siparişlerin kargoya teslim edilmesinde gecikmeler yaşanabilir.

 

12- İademi hangi kargo firması ile gönderebilirim?
- Ürün iade işlemi için "Hesabım > İade Taleplerim > Yeni Talep Oluştur " yolunu izleyerek talep oluşturmanız gerekmektedir. Mail adresinize gelecek olan kargo firması, müşteri kodu ve iade adresi bilgileri ile gönderim yapılması gerekmektedir.

  

13- Ürünlerinizin garantisi var mı?
- Aldığınız her ürün davidjones.com.tr garantisi altındadır. Kullanıcı hataları garanti kapsamı dışındadır.