1- Ürün değişimi yapılabilir mi?

- Ürün değişimi yapılmamaktadır. Satın almış olduğunuz ürünü iade koşulları çerçevesinde bizlere gönderim sağlayabilirsiniz.

 

2- İademi hangi kargo firması ile gönderebilirim?

- Ürün iade işlemi için "Hesabım > İade Taleplerim > Yeni Talep Oluştur " yolunu izleyerek talep oluşturmanız gerekmektedir. Mail adresinize gelecek olan kargo firması, müşteri kodu ve iade adresi bilgileri ile gönderim yapılması gerekmektedir.

 

3- Ürünlerinizin garantisi var mı?

- Aldığınız her ürün davidjones.com.tr garantisi altındadır. Kullanıcı hataları garanti kapsamı dışındadır. 

 

4- Siparişim ne zaman kargoya verilir?

- Siparişleriniz 1 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Tatil günleri verilen siparişler bir sonraki iş günü kargoya teslim edilir. Kampanya dönemlerinde oluşan yoğunluklar nedeniyle siparişlerin kargoya teslim edilmesinde gecikmeler yaşanabilir.

 

5- Siparişim kaç günde teslim edilir?

- Teslimat süreci kargo firması ile ilgili bir süreç olduğu için net bilgi verilememektedir.

 

6- Tükenen ürünler, tekrar gelir mi?

- Tükenen ürünlerimizin yerine, yeni ürünler getirilmektedir. Sipariş iptali gerçekleşirse, ürün tekrardan stoklarımıza girmektedir.

 

7- Kapıda ödeme seçeneğiniz bulunmakta mıdır?

- Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır. Siparişinizi Kredi Kartı veya Havale/Eft işlemi ile gerçekleştirebilirsiniz.

 

8- Havale / Eft işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?

- Ödeme işlemini yaparken, açıklama kısmına sipariş numaranız veya siparişi oluşturduğunuz Adı/Soyadı bilgilerini girmeniz gerekmektedir.

 

9- Sipariş numaramı nasıl öğrenebilirim?

- “Hesabım > Siparişlerim“ bölümünden yapmış olduğunuz siparişin numarasını öğrenebilirsiniz.

 

10- İade işleminin gerçekleştiğini nereden öğrenebilirim?

- Canlı destek veya müşteri temsilcilerimizden iade işleminizin gerçekleşip gerçekleşmediğini öğrenebilirsiniz.