> Ürün değişimi yapılabilir mi?

 

* Ürün değişimi yapılmamaktadır. Satın almış olduğunuz ürünü iade koşulları çerçevesinde bizlere gönderim sağlayabilirsiniz.

 

> Sipariş İptali Nasıl Yapabilirim?

 

* Ürün iptal işlemi için "Hesabım > İade Taleplerim > Yeni Talep Oluştur " yolunu izleyerek "İptal İade Tipi" işlemini "İPTAL" seçerek talep oluşturabilir veya müşteri hizmeti ile iletişime geçerek iptal işlemi yapabilirsiniz.

 

> İade/İptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

 

* İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemleri 1 iş günü içerisinde tamamlanır. 3 iş günü içerisinde hesabınıza iade ücreti geçmektedir.

* İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:

   - Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.

   - Ürün iade şartlarına uygunsa 2-5 gün içerisinde iade süreci tamamlanır. Para iade işlemi yapıldıktan sonra 3 iş günü içerisinde hesabınıza iade ücreti geçmektedir.

   - Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

 

> Adres Değişikliği Nasıl Yapabilirim?

 

* Destek Talebi, Canlı Destek üzerinden veya Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek adres değişikliğini yapabilirsiniz.

 

> Siparişim kaç günde teslim edilir?

 

* Teslimat süreci kargo firması ile ilgili bir süreç olduğu için net bilgi verilememektedir.

 

> Tükenen ürünler, tekrar gelir mi?

 

* Tükenen ürünlerimizin yerine, yeni ürünler getirilmektedir. Sipariş iptali gerçekleşirse, ürün tekrardan stoklarımıza girmektedir.

 

> Kapıda ödeme seçeneğiniz bulunmakta mıdır?

 

* Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır. Siparişinizi Kredi Kartı veya Havale/Eft işlemi ile gerçekleştirebilirsiniz.

 

> Havale / Eft işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?

 

* Ödeme işlemini yaparken, açıklama kısmına sipariş numaranız veya siparişi oluşturduğunuz Adı/Soyadı bilgilerini girmeniz gerekmektedir.

 

> Sipariş numaramı nasıl öğrenebilirim?

 

* “Hesabım > Siparişlerim“ bölümünden yapmış olduğunuz siparişin numarasını öğrenebilirsiniz.

 

> İade işleminin gerçekleştiğini nereden öğrenebilirim?

 

* Canlı destek veya müşteri temsilcilerimizden iade işleminizin gerçekleşip gerçekleşmediğini öğrenebilirsiniz

 

> Siparişim ne zaman kargoya verilir?

 

* Siparişleriniz 1 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Tatil günleri verilen siparişler bir sonraki iş günü kargoya teslim edilir. Kampanya dönemlerinde oluşan yoğunluklar nedeniyle siparişlerin kargoya teslim edilmesinde gecikmeler yaşanabilir.

 

> İademi hangi kargo firması ile gönderebilirim?

 

* Ürün iade işlemi için "Hesabım > İade Taleplerim > Yeni Talep Oluştur " yolunu izleyerek talep oluşturmanız gerekmektedir. Mail adresinize gelecek olan kargo firması, müşteri kodu ve iade adresi bilgileri ile gönderim yapılması gerekmektedir.

 

> Ürünlerinizin garantisi var mı?

 

* Aldığınız her ürün davidjones.com.tr garantisi altındadır. Kullanıcı hataları garanti kapsamı dışındadır.