1- Ürün değişimi yapılabilir mi?
- Ürün değişimi yapılmamaktadır. Satın almış olduğunuz ürünü iade koşulları çerçevesinde bizlere gönderim sağlayabilirsiniz.


2- İademi hangi kargo firması ile gönderebilirim?
- Ürün iade işlemi için "İade Talebi" oluşturup, mail adresinize gelecek olan kargo firması, müşteri kodu ve iade adresi bilgileri ile gönderim yapılması gerekmektedir.

 

3- Ürünlerinizin garantisi var mı?
- Aldığınız her ürün davidjones.com.tr garantisi altındadır. Kullanıcı hataları garanti kapsamı dışındadır.  

 

4- Siparişim ne zaman kargoya verilir?
- 12:00’dan önce verilen siparişler aynı gün içinde, 12.00’den sonra ulaşan ve tatil günleri verilen siparişler bir sonraki iş günü kargoya teslim edilir. Kampanya dönemlerinde oluşan yoğunluklar nedeniyle siparişlerin kargoya teslim edilmesinde gecikmeler yaşanabilir.

 

5- Siparişim kaç günde teslim edilir?
- Teslimat süreci kargo firması ile ilgili bir süreç olduğu için net bilgi verilememektedir.

 

6- Tükenen ürünler, tekrar gelir mi?
- Tükenen ürünlerimizin yerine, yeni ürünler getirilmektedir. Sipariş iptali gerçekleşirse, ürün tekrardan stoklarımıza girmektedir.

 

7- Kapıda ödeme seçeneğiniz bulunmakta mıdır?
- Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır. Siparişinizi Kredi Kartı veya Havale/Eft işlemi ile gerçekleştirebilirsiniz.

 

8- Havale / Eft işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?
- Ödeme işlemini yaparken, açıklama kısmına sipariş numaranız veya siparişi oluşturduğunuz Adı/Soyadı bilgilerini girmeniz gerekmektedir.

 

9- Sipariş numaramı nasıl öğrenebilirim?
- “Siparişlerim“ bölümünden yapmış olduğunuz siparişin numarasını öğrenebilirsiniz.

 

10- İade işleminin gerçekleştiğini nereden öğrenebilirim?
- Canlı destek veya müşteri temsilcilerimizden iade işleminizin gerçekleşip gerçekleşmediğini öğrenebilirsiniz.

 

11- Üye olmadan alışveriş yaptım siparişimi nasıl takip edebilirim?
- Buraya tıklayarak siparişinizin takibini gerçekleştirebilirsiniz.